A realista gondolkodás segíthet felismernünk a helyzeteket, így például azt is, hogy akkor is hatunk másokra, ha nem ez a fő célunk és akkor is hatnak ránk, ha észre sem vesszük.
Mi hat a vásárlóinkra, amikor igent mondanak termékünkre vagy szolgáltatásunkra?
Miért van az, hogy két azonos tartalmú, de kissé másként előadott kérés más potenciális ügyfelekre van hatással? Az egyik ezt utasítja el, a másik azt és más az, ami elfogadtatásra kerül részükről.
A több éves sikeres múlttal rendelkező vállalkozók már nem csak homályosan sejtik, hanem pontosan tudják, hogy mivel és hogyan lehet hatni a legeredményesebben az értékesítés érdekében.
Milyen tényezőkkel hathatunk a vevőinkre? Soroljunk fel párat a teljesség igénye nélkül!
Amire pedig mindezek alkalmazása során érdemes odafigyelnünk, hogy értékesítési céljaink tükrözzék valónkat, hisz mindenki ismert a mondás, „Bort iszik, de vizet prédikál” – amennyiben ebbe a hibába esünk könnyen elveszíthetjük már meglévő ügyfeleinket is!