e-Papír

Az e-Papír lényegében nem más, mint egy segítség számunkra, hogy megspóroljuk magunknak a szó legszorosabb értelmében vett papír munkát és a vállalkozásunk hivatalos ügyeinket gyorsan és kényelmesen intézhessük. A e-Papír lényegében egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül összeköt minket a különböző szolgáltatásokhoz kapcsolódó intézményekkel. 

Az e-Papír a következő linken érhető el: https://epapir.gov.hu/ 

Természetesen tudnunk kell, hogy az e-Papír használatának is feltétele a korábban már említett Ügyfélkapu! 

A rendszer használatához egy részletes és nagyon pontos kézikönyv is elérhető itt.

A kézikönyveben mindenre kiterjedő segítséget kapunk: 

  • segítséget nyújt abban, hogy milyen probléma, kérdésfelvetés esetén milyen témacsoportot (pl. egyéni vállalkozói ügyek), ügytípust (pl. kérelmek) kell választanunk 
  • valamint abban is, hogy az adott kérdést illetően a dokumentumot, mely hivatalnak kell címezni
  • továbbá találunk egy folyamatábrát magyarázattal, ami végigkísér egy e-papír kitöltésén a bejelentkezési folyamattól, a csatolmányok kezelésén át egészen a hitelesített levél beküldésének módjáig.