Összegezzük!

Összegzésünket képezze az a kérdés, hogy hol követhetünk el hibát! Haladjunk sorban! 

Célkitűzésünk reális? Kézműves torták és sütemények tekintetében van esély a piacon egy új “márka” bevezetésére? 

Célközönségünk jól meghatározott? Esetleg tudnánk szélesebb kört felölelni? Célravezetőbb lenne szűkíteni a viszonylag tág célpiacunkon? 

Az általunk találni vélt piaci rés elegendő egy kezdő vállalkozás számára vagy szükséges más tevékenységet is meghatároznunk?

Működésünk alapvető kérdéseinek tisztázásában megfelelő szakemberekkel konzultáltunk? 

Pénzügyi tervünk elég részletes? Vannak alternatív megoldásaink az esetleges kockázati tényezők felmerülése esetén? 

Marketingstratégiánk kialakítása előtt alapos kutatást végeztünk? 

Partnereinkre vonatkozóan számoltunk a kockázati lehetőségekkel, rendelkezünk “B” tervvel?