Célunk az első év során szert tenni állandó, visszatérő vásárlói körre, hisz ők lehetnek az alapjai a hosszútávú működés és a jó hírnév kialakításának.
Azonban az első év kulcsfontosságú pénzügyi szempontból is, hisz megalapozza későbbi fejlődési lehetőségeinket. Fontos, hogy vállalkozásunk megtérülő legyen. Ennek egyik alapja a megfelelő fogyasztói ár meghatározása:
induló vállalkozás révén nincs kialakult rutinunk, tapasztalataink költségeinkre vonatkozóan. Bár otthoni tevékenységünk már ad némi alapot, de vállalkozás keretében sok egyéb költség merülhet fel és számos csökkenhet is (pl. rendszeres, nagy tételű vásárlás esetén a beszállítónk adhatnak kedvezményeket).
Mindezek tudatában árképzésünk alapjául vegyük a versenytársakat, igazodjunk hozzájuk. Révén már meglévő hírnevükre és fix. vásárlói körükre ők már megengedhetik maguknak, hogy kialakított áraikkal nagyobb profitra tegyenek szert. Számunkra még nem ajánlott a túlárazás, hisz most kívánunk betörni a piacra, így célszerű lehet, ha 5-10%-kal az ő áraik alatt állapítjuk meg a saját fogyasztói árunkat.