Ügyfelek motivációja

Nyilván mi is tisztában vagyunk vele, hogy egy új ügyfél megszerzése sokkal több energiába és pénzbe kerülhet, mintha egy meglévő ügyfelünket ismételten vásárlásra ösztönözzük. Ennek okán meg kell tanulnunk és meghallgatnunk a vásárlóink igényeit, hogy tudjuk milyen módon tudunk belőlük elégedett, visszatérő fogyasztót csinálni.

Vajon megoldást kínál a termékünk az ő problémájára? Amennyiben a válasz igen venni fog egyszer, viszont a következő vásárlásra rábírni az alábbi figyelmességekkel és törődéssel lehet.

Az ügyfeleinkre ható motivációk:

  • Csomagolás, forma, design ez akár online és offline is fontos
  • Árukapcsolás, mi az amit még kaphat vele, lehet maga a márka neve
  • Mintaküldemény kipróbálásra 
  • Ajándék, ingyenes csomag, jutalom
  • Vásárlási utalvány, kupon
  • Fogyasztói versenyek, nyereményjáték, sorsolás
  • Megvásárolt termékek, eszközök beállítása, kipróbálása, betanítása
  • Meghallgatni ügyfeleik hangját, visszajelzéseit